Wasze umiejętności i doświadczenie na pewno otworzyłby Wam drzwi do kariery w IT niejednej korporacji. Dlaczego pracujecie dla siebie?
Bardzo nam miło że nasze umiejętności znajdują uznanie 🙂
Pracujemy dla siebie z kilku powodów:
- bardzo lubimy to co robimy, lubimy pomagać klientom i rozwiązywać zagadki informatyczne – ale chcemy to robić na naszych zasadach – w korporacji nie mielibyśmy na to szans,
- nie jesteśmy kreatywnymi handlowcami czy nieszczerze uśmiechniętymi wdrożeniowcami w garniturkach, nie umiemy wciskać klientom obietnic, oferty czy opinii, narzuconych nam przez jakiegoś przełożonego – a to na nasz stan wiedzy częsta praktyka w wielu firmach. Nie umielibyśmy uśmiechać się do klienta mówiąc „będzie Pan zadowolony” w sytuacji gdy wiemy z góry że jego projekt nie będzie zrealizowany tak jak klient oczekuje czy nie będzie zrealizowany w terminie i nie od nas to zależy,
- nasza etyka pracy w kluczowy sposób różni się od etyki pracy dużych firm czy korporacji. W wielu przypadkach takie podmioty wyznają podejście „Wszystko co generuje zysk dla wykonawcy jest słuszne” – więc często realizują z klientami rozwiązania najbardziej zyskowne przede wszystkim dla korporacji, choć nie zawsze najtańsze czy najefektowniejsze dla klienta.
My z kolei działamy wg zasady „Wszystko co skuteczne, uczciwe i rzetelne jest słuszne” i właśnie taki charakter mają informacje, które przekazujemy klientom oraz prace, które dla klientów wykonujemy. - informatycy w korporacjach czy dużych firmach często mają jedną bardzo wyspecjalizowaną funkcję, którą realizują czasem perfekcyjnie, ale z racji kompetencji, szkoleń czy zależności służbowych, często nie wychodzą poza swoją funkcję.
My w swojej pracy bardzo często elastycznie i skutecznie łączymy spójną wiedzę i doświadczenie z różnych obszarów pracy informatyka – co w korporacji czy większym dziale IT byłoby rozbite na poszczególne osoby czy nawet osobne sekcje.
Oczywiście w przypadku naprawdę dużych projektów albo obsługi dużych firm, nie zawsze sprawdza się „człowiek – orkiestra”, jednak naszym preferowanym odbiorcą usług są małe i średnie firmy – a tam podejście wszechstronne daje bardzo dużą przewagę.